Е-квиток у Полтаві: підприємець викупить «Фарго Сістемс»

Сергій Веренкіотов

Фото ЗМІСТу

Альбіна Ковпак30 січня 2024, 12:01

Полтавський підприємець Сергій Веренкіотов планує викупити компанію «Фарго Сістемс», аби е-квиток продовжив працювати у місті. 

Про е-квиток у Полтаві під час брифінгу 30 січня повідомила секретар Полтавської міської ради Катерина Ямщикова.

Сергій Веренкіотов вирішив викупити «Фарго Сістемс» і стати гарантом впровадження електронного квитка. Підприємець за 1 грн віддасть чверть компанії у власність міста, щоб мати доступ до всіх даних і бути співвласником «Фарго Сістемс»:

«Власники компанії “Фарго Сістемс” вже розуміли, що вони прощаються з грошима, які вкладали. Я хотів допомогти і однією з пропозицій був викуп компанії. Вони погодилися, щоби я допоміг фірмі», – говорить Сергій Веренкіотов.

Нині триває процес купівлі-продажу компанії, сума викупу — комерційна таємниця. Сергій Веренкіотов також розповів, що планує частково оновити колектив «Фарго Сістемс».

Е-квиток у Полтаві

На початку вересня міська влада продовжила оператору е-квитка «Фарго Сістемс» дедлайн за впровадження автоматизованої системи оплати проїзду до кінця жовтня. Однією з умов продовження договору було зменшення відрахування з кожної поїздки у транспорті з 9,9% до 7%.

Влада ухвалила такі рішення по АСООП та «Фарго-сістемс»:

  • змінити графік  впровадження АСООП й замінити 31 серпня на 31 грудня 2023 року. Цим рішенням фактично рятують підрядника від критики за невчасно виконані роботи, які керівник фірми Максим Голдиш пояснював форс-мажором через війну й неможливість вчасно отримувати техніку;
  • з 1 вересня зменшити розмір винагороди для «Фарго-сістемс» з електронної оплати проїзду до 7%, замість існуючих майже десяти. Але завдяки цій «поступці» компанія і надалі зароблятиме на перевезеннях. Зараз компанія отримує 9,9% від вартості квитка. З цих 9,9% частину (2%) забирає банк. Ще 3,8% податків. Частину коштів витрачатимуть на процесинг, а компанії лишається 2%, пояснював оператор.

Пізніше «Фарго Сістемс» також була готова встановити стаціонарні валідатори для тестування у тролейбусах, які надала київська компанія «Сімбол Сістемс». Проте станом на 30 січня їх не встановили.