Як живе аеропорт «Полтава» –

Ілюстративне фото.

Аеропорт «Полтава»

Анастасія Татаренко28 лютого 2024, 16:02

Торік на зарплати працівників Міжнародного аеропорту «Полтава» витратили 5 млн грн. Хоч з нього не літають, стан летовища треба підтримувати для міжнародної акредитації.

Про це відомо з Програми розвитку та підтримки Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава». Довідку готувало Управління інфраструктури Полтавської обласної військової адміністрації.

Як живе аеропорт «Полтава»

У 2018 році приміщення аеровокзалу відремонтували за кількадесят мільйонів гривень, але будівля все одно почала руйнуватися. Причина полягає у відсутності опалення. Протягом 2023 року у терміналі проводили реконструкцію системи теплопостачання. Надалі планують влаштувати комбіновану систему опалення з газовим та твердопаливним котлом.

Під час воєнного стану працює тільки частина працівників підприємства, яка має триденний робочий тиждень. Робітників не вистачає, але комусь треба підтримувати в належному вигляді територію аеропорту у 214 га, виробничі проєкти, аеродром та спеціальну техніку тощо. Торік на аеропорт витратили 5 млн 515 тис. грн, з яких абсолютна більшість – на зарплати персоналу.

Що чекає на аеропорт в майбутньому

Обласна влада усе ж розраховує на те, що з полтавського аеропорту колись  літатимуть. У грудні 2023 року для цього проголосували програму розвитку. Проте, ухвалення програми та використання грошей – це різні речі, пояснював ЗМІСТу начальник Полтавської ОВА Філіп Пронін:

«Протягом 2018-19 років тут приземлилися 20 бортів, а в DIA у США стільки ж за 20 хвилин, а не два роки. У Борисполі, я думаю, що стільки ж приземляються за півдня, а не за 2 роки. Якщо ми не побудуємо злітну смугу, не запустимо лоукостери, там нічого не працюватиме. Навіщо просто вкладати гроші в озеленення чи опалення, якщо він не працює?».

Полтавська ОВА пропонує залучати приватне партнерство, щоб збудувати злітну смугу, інакше аеропорт навряд колись працюватиме. Грошей у бюджеті на злітну смугу немає, бо область наразі заробляє на будівництво 25-30 км дороги. Про це детальніше читайте в іншому матеріалі ЗМІСТу.