Поліція склала 7 протоколів щодо образ операторів колцентру

Ілюстративне фото

Альбіна Ковпак26 лютого 2024, 14:02

Щодоби на лінію «102» поліції Полтавщини надходять понад 800 повідомлень про порушення від жителів області. Подеколи працівники колцентру отримують дзвінки, під час яких звучать образи та лайка на їхню адресу.

Про це повідомили у поліції Полтавщини 26 лютого.

З початку року оператори відреагували на понад 26 тис. телефонних дзвінків громадян. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 90 звернень. Найактивніше люди телефонують у період від 11:00 до 22:00, а найбільше звернень поліція приймає протягом 18:00 – 22:00.

Протягом січня-лютого цього року правоохоронці склали сім адміністративних протоколів за телефонні дзвінки, під час яких звучали образи та лайка на адресу операторів колцентру. Ці дзвінки розглядають як дрібне хуліганство. Дані адміністративні матеріали направили на розгляд у суди для притягнення правопорушників до відповідальності.

Завантаженість правоохоронців на Полтавщині

Середнє навантаження на прокурорів Полтавщини за останні роки зросло майже на чверть.

На початку 2021 року тодішній керівник обласної прокуратури Антон Столітній розповідав про зростання навантаження на прокурорів через реформування. Тоді на прокурорів припадало по 170-180 проваджень, за якими вони здійснювали процесуальне керівництво. Відомо, що у 2020 році прокурори здійснили процесуальне керівництво у майже 96 тис. справ.

З даних звіту про роботу прокуратури у 2022 році відомо, що середнє навантаження на прокурора становило 190 кримінальних проваджень. За 5 місяців правоохоронці процесуальне керівництво у понад 44 тис. справ.

За даними від 2023 року один прокурор у середньому займається 230 провадженнями. Процесуальне керівництво за рік забезпечили у понад 66 тис. кримінальних справ.