У громадах Полтавщини завершили ремонт доріг
(Фото – Полтавська ОВА)
0 Альона Ягольник27 грудня 2024, 15:12
Протягом 2024 року в області відновили близько 360 тис. м² доріг місцевого значення.
Про це повідомили в Полтавській обласній військовій адміністрації 27 грудня.
Дороги у громадах ремонтували на умовах співфінансування з обласного та місцевих бюджетів.
Роботи проводили у 46 громадах, які спрямували на ремонт і утримання понад 263 млн. грн на умовах співфінансування. Найбільше за обсягом коштів виділили Зіньківська, Новоселівська, Глобинська та Великосорочинська громади.
Додамо, що на ремонти з обласного бюджету спрямували понад 184 млн грн. Окрім цього, 7 громад отримали понад 12 млн грн від десяти підприємств.
Що відомо про стан головних доріг Полтавщини
міжнародні:
- М-03 Київ-Харків-Довжанський – ключова дорога Полтавщини, перебуває в проїзному задовільному стані;
- М-22 Полтава-Олександрія перебуває в задовільному проїзному стані, найбільші проблеми по шляху є за Кременчуком у бік Кіровоградської області;
національні:
- Н-12 Суми-Полтава – частина дороги від Полтави до Котельви переважно має значні дефекти й багато аварійних ділянок, проте її також оцінюють як дорогу в задовільному стані;
- два тижні тому Служба відновлення зверталася в профільне Міністерство щодо стану дороги й потреби в фінансуванні на її ремонт, проте через близькість зими цьогоріч можливі тільки аварійні роботи;
- Н-31 Дніпро-Кобеляки-Решетилівка – нова бетонна дорога та стара наявна, яка йде ділянками паралельно; автошлях недобудований, як і розв’язка, що виходить із бетонної дороги на М-03;
- Н-08 Бориспіль-Кременчук-Дніпро – дорога перебуває в задовільному стані, є ділянки зі значними руйнуваннями, зокрема в Піщаному в Кременчуцькому районі;
- роботи виконують тільки коштом експлуатаційного утримання на найбільш аварійних ділянках;
регіональні:
- Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин – дорога перебуває в проїзному задовільному стані, півтора місяця тому ліквідовували аварійну ямковість, щоб наше сполучення з Сумською областю було більш сталим і функціональним.
- Р-67 Чернігів-Ніжин-Прилуки-Пирятин – дорога протяжністю близько 18 км у проїзному стані, має значну кількість деформацій, які створюють незручності для проїзду, але не є аварійними за масштабами;
- Р-42 Лубни-Миргород-Опішня – дорога перебуває в задовільному проїзному стані, є невеликі ділянки з аварійними руйнуваннями, які ліквідують шляхом експлуатаційного утримання;
- Р-11 Полтава-Красноград – 25 км цієї дороги відремонтували до повномасштабної війни від її початку до Карлівки, за містом 13 км не встигли завершити, тож їх підтримують у проїзному стані коштом експлуатаційного утримання;
- Р-10 Черкаси-Чигирин-Кременчук – дорога протяжністю близько 6 км, перебуває у проїзному стані, має незначні дефекти й вибоїни;
територіальні:
- Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка – дорога в дуже важкому стані й потребує капітального ремонту, щодо неї надходять численні скарги;
- за рахунок експлуатаційного утримання покращити стан дороги неможливо, питання видалення грошей перебуває на контролі в Міністерстві й Агентстві відновлення;
- Т-17-16 Хорол-Семенівка-Кременчук – дорога в проїзному стані, але подекуди має значні руйнування покриття й потребує капітального ремонту, її стан підтримують тільки з експлуатаційних видатків;
- Т-17-03 Недогарки-Світловодськ – стан дороги майже критичний, підтримується коштом експлуатаційних видатків, а на капітальний ремонт під час війни не передбачені гроші;
- Т-17-06 Гадяч-Опішня – дорога в частково відремонтованому стані, для неї замовили проєктну документацію на виконання капітального ремонту.
За словами керівника Служби відновлення, організація розглядає можливість разом із підрядниками виконати роботи на найбільш зруйнованих ділянках доріг:
- Н-08 у межах Піщаного;
- Р-42 Лубни – Ромодан – Миргород – Опішню;
- Т-1716 Хорол – Семенівка – Кременчук;
- Н-12 Суми – Полтава.
Йдеться про вирівнювання покриття грейдером і, за можливості, засипання утворених ям відфрезованим матеріалом або щебенем.
Нагадаємо, що депутати збиралися на спільне засідання двох комісій, аби обговорити стан доріг Полтавщини. У центрі дискусії опинилася ділянка Н-08 в межах Піщаного в Кременчуцькому районі. Що чекає на цю дорогу – читайте в матеріалі.