Фото – Полтавська ОВА
0 Альбіна Ковпак26 листопада 2024, 14:11
Перевіряти плануть роботу Котелевської лікарні планового лікування.
Про перевірку у лікарні повідомили в Управлінні Північно-східного офісу Держаудитслужби на Полтавщині.
З 26 листопада аудитори проводять ревізію фінансового-господарської діяльності Котелевської лікарні планового лікування. Період, що підлягає контролю: з 1 січня 2021 року по 31 жовтня 2024 року.
Завершити ревізію планують 6 січня. Про відомі факти порушень у лікарні можна повідомляти на гарячу лінію Управління за номером: (0532) 56-34-72 або надіслати інформацію на електронну адресу: [email protected]
Скарги на лікарні Полтавщини
Цьогоріч пацієнти надіслали 13 скарг до Національної служби здоров’я на медзаклади, де в них вимагали гроші за безкоштовні послуги.
Скарги стосувалися вимог сплатити за послуги, витратні матеріали та ліки, передбачені програмою медичних гарантій як безкоштовні для пацієнтів. Станом на 14 листопада порушення підтвердили у 10 лікарнях Полтавщини:
- обласна лікарня імені Скліфосовського – 2 скарги на вимагання грошей за хірургічні операції;
- Хорольська міська лікарня – 2 скарги через вимоги оплатити хірургічні операції;
- лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» – 2 скарги на вимагання грошей за допомогу в стаціонарі та хірургічні операції;
- Лубенська лікарня інтенсивного лікування – 1 скарга на вимагання грошей під час стаціонарної допомоги;
- Миргородська лікарня інтенсивного лікування – 1 скарга на вимагання грошей за стоматологічну допомогу дорослим і дітям;
- Полтавська ЦРЛ – 1 скарга на вимагання грошей за стаціонарну допомогу без хірургічних операцій;
- Решетилівська центральна лікарня – 1 скарга на вимагання грошей (у статистиці не вказали причину);
- 2 міська лікарня Полтави – 1 скарга на вимагання грошей за діагностику та лікування в амбулаторних умовах;
- Полтавський обласний онкодиспансер – 1 скарга на вимагання грошей за хірургічну операцію;
- медичний лікувально-діагностичний центр «Медіон» – 1 скарга на вимагання грошей за хірургічну операцію.
За понад 4 роки на лікарні Полтавщини до НСЗУ надійшли 255 скарг через порушення прав пацієнтів, які підтвердилися.
Однак це тільки частина зауважень, які Національна служба здоров’я могла б отримати. За словами голови НСЗУ Наталії Гусак, запущений у медзакладах Києва та Львова пілотний проєкт «Представник пацієнта» показав, що значна частина скарг від пацієнтів не надходить до НСЗУ:
«У кількох лікарнях запустили проєкт представники пацієнта й побачили, що скарги до нас – це фактично крапля в морі з реального стану, який є зараз. Одні пацієнти бояться скаржитися. Однак можна збирати докази стосовно вимагання коштів або відмови [надавати послуги – прим. авт.] й після отримання медичної послуги так само звертатися до НСЗУ. Інші – не довіряють».
Інформація про скарги перебуває у відкритому доступі за посиланням.