6 помилок за кермом, які шкодять вашому авто | |

Ваш автомобіль, яким би надійним він не був, з часом може дати збій. Але не поспішайте звинувачувати невдалий вибір моделі або невезіння. Можливо, ви самі мимоволі провокуєте деякі поломки. Як уникнути зайвих проблем із вашим транспортним засобом, детальніше розповість “Дніпро Оперативний”. 

Недостатнє прогрівання

Перед поїздкою двигуну потрібно трохи “прокинутися”, щоб працювати максимально ефективно і без шкоди для себе. Масло має досягти оптимальної температури і заповнити всі зазори.

Якщо ви не даєте мотору прогрітися, це призводить до його підвищеного зносу, що може скоротити термін служби до 50%.

Їзда на граничних обертах

Занадто високі (як і занадто низькі) обороти шкодять двигуну. Їзда на граничних обертах може призвести до поломки каталітичного нейтралізатора, клапана рециркуляції відпрацьованих газів і сажових фільтрів через накопичення вуглецю.

Щоб уникнути проблем, тримайте стрілку тахометра приблизно посередині шкали обертів.

Неякісне паливо та запчастини

Використання неякісного палива, масла та інших експлуатаційних матеріалів, а також установка дешевих запчастин сумнівного походження може призвести до серйозних поломок.

Пам’ятайте, що бережливе ставлення до вашого автомобіля — це запорука його довговічної та безперебійної роботи.

Неправильне використання зчеплення

Деякі водії з МКПП тримають зчеплення витиснутим на світлофорі або в пробках, щоб швидше рушати з місця. Це згубно для механізмів зчеплення.

Тримання руки на селекторі КПП

Звичка тримати руку на селекторі коробки передач може здатися зручною, але вона негативно впливає на деталі коробки передач. Навіть слабкий тиск з часом призводить до надмірного зношування механізмів, що може викликати вібрацію і проблеми з перемиканням передач.

Їзда по нерівностях “на гальмах”

Гальмувати перед ямою або лежачим поліцейським — нормально, але робити це потрібно правильно. Різке натискання на педаль гальма переносить вагу машини на передню вісь, а удар об перешкоду стає сильнішим для підвіски. Щоб зберегти підвіску, відпускайте гальмо перед нерівністю. Так підвіска прийме нормальне положення і “проковтне” удар з мінімальною шкодою.

Нагадаємо, ми писали раніше, що це врятує від занесення на дорозі: головна рекомендація від експерта